2000W EV-Ultra sähköskootteri on tuhti tehopaketti sinulle, joka arvostat designia, kestävyyttä ja suorituskykyä sähköpotkulaudassasi.
EV Ultra 2000W sähköskootterissa on nopeusresurssia enemmän kuin tarpeeksi. Huippunopeus on noin 50 km/h (riippuu ajotavasta, kuormasta jne.), ja kiihtyvyys lähes hirvittävän nopea! Potkulaudan teho tulee 2000W voimakkaasta harjattomasta moottorista, ja merkittävän suurikapasiteettisesta akkusetistä (4 kpl lyijyakkuja), jopa 48V 12Ah. Vaikka raketinomainen kiihtyvyys ei aina ole tarpeen tavallisessa käytössä, on laudan murskaava moottoriteho hyvin arvostettava mäkisemmässä maastossa. Kantama on jopa 30 km / lataus, hyvissä olosuhteissa sekä ekologisella ajotavalla, jonka jälkeen akkujen täyteen lataus kestää noin 6-8 tuntia. EV-Ultra sähköpotkulaudassa on tukevat ilmatäytteiset renkaat, jotka takaavat parhaan pidon jopa mäkisessä maastossa. Etu- ja takaiskunvaimentimien ansiosta, vaikka laudalla pääsee erinomaisesti etenemään off-road maastossa, meno on mukavaa. Lisäksi tässä mallissa on erityisen voimakas jarrusysteemi, joka koostuu hybrid-hydraulisista levyjarruista sekä edessä että takana. Hybrid-hydraulisessa jarrussa jarrukahvan mekaniikka on vaijerillinen, mutta itse levyjarru toimii hydraulisesti öljypaineella. Muita yksityiskohtia EV-Ultrassa on säädettävät satula sekä ohjaustanko, lostavat LED-valot sekä edessä että takana, kestävä puinen lauta ym. Sanoisimme, että tämä on kirkkaasti tämän hetken sähköpotkulautojen kuumimmassa päässä! - Huippunopeus: 50+ km/h* - Akkukapasiteetti: 576Wh (48V 12Ah, Heavy-Duty lyijyakkusetti) - LED-valot edessä ja takana - Kantama jopa 30 km/lataus - Hybrid-hydrauliset levyjarrut - Ketjuveto - Säädettävä satula - Kokoontaitettava - Paino: noin 50 kg - Maksimikuorma: 120 kg *=Huom. Potkulaudan suurin sallittu nopeus on 25 km / h sekä suurin sallittu teho on 1000W. Tämä malli on nopeampi ja tehokkaampi, joten siksi sitä tulee käyttää ainoastaan aidatuilla alueilla ja yksityisillä teillä. Huomioithan myös, että potkulaudassa ei saa Suomen pyörätieliikenteessä käyttää satulaa. Tämän mallin mukana tuleva satula on irrotettava, joten sitä ei ole pakko asentaa laitteeseen lainkaan. HARJALLINEN VS. HARJATON MOOTTORI Sähkömoottoreista puhuttaessa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, onko moottori harjallinen vai harjaton. Harjalliset moottorit ovat vanhempaa tekniikkaa ja niitä löytyy usein edullisemmista tuotteista. Harjattomilla moottoreilla on monia etuja: + Parempi tehokkuus (mm. vähemmän hukkalämpöä) + Suurempi vääntömomentti (250W harjaton on vahvempi kuin 250W harjallinen) + Vähemmän ylläpitoa (ei harjaa, joka vaatisi korvaamista ajan kuluessa) + Hiljaisempi käytössä Harjattoman moottorin huono puoli on tietysti se, että kehittyneemmän rakenteensa vuoksi se on kalliimpi kuin harjallinen moottori. NAPAMOOTTORIT: Joissain sähköautoissa ja -skoottereissa on ns. napamoottorit, mikä tarkoittaa että moottori on integroitu johonkin laitteen pyöristä. Tämä helpottaa käyttäjän arkea, sillä nyt ei tarvitse huolehtia ketjuista tai hihnoista moottorin ja vetävän pyörän välissä. Kaikki Rull.fi:stä löytyvät napamoottorit ovat harjattomia malleja, eli luvassa on korkeaa käyttövarmuutta vähäisellä kunnossapidolla! AKUT Yleensä sähköajoneuvoissa on joko lithium- tai lyijyakku. Lyijyakuilla on normaalisti 12 voltin jännite, ja suuremmilla jännitteillä varustetut tuotteet ovat kytketty sarjaan (esim. 3 kpl 12V 36V jännitteen saavuttamiseksi). Lyijyakut ovat edullisia ja toimivat hyvin, kunhan niitä käsitellään asianmukaisesti. Lyijyakuillinen tuote tulisi ladata jokaisen käytön jälkeen, vaikka akku ei olisikaan täysin tyhjentynyt. Akun täyttä tyhjentymistä tulisi välttää, ja samoin varastointia ilman säännöllistä latausta. Suosittelemme lataaman akut vähintään kerran kuussa, vaikka tuote ei olisikaan käytössä. Litiumakulla on useita etuja verrattuna lyijyakkuihin: + Noin 2-3 kertaa pidempi käyttöikä + Kevyt paino, vain n. 1/3 verrattuna lyijyakkuihin. + Eivät ole yhtä herkkiä kuin lyijyakut. Myöskin lithiumakut suositellaan ladattavan jokaisen käytön jälkeen, jotta ne eivät tyhjenisi täysin. Lithiumakuissa on kuitenkin sisäänrakennettu suoja, jonka takia mahdollinen täyspurku ei vahingoita niitä samalla tavalla kuin lyijyakkuja. Myös varastoituja lithiumakkuja olisi suotavaa ladata noin kerran kuussa. Mitkään akut eivät ikävä kyllä kestä ikuisesti. Yleensä latauskertojen määrä määrittelee akun käyttöiän: Täyteen lataus vastaa yhtä latausjaksoa ja puoliksi purkautuneen akun lataus kuluttaa 0,5 latausjaksoa. Lyijyakkujen käyttöikä on n.200-300 latausjaksoa, lithiumakut taas kestävät yleensä jopa yli 500-700 latausjaksoa. Erityisesti lithiumakku on siis sopiva valinta tuotteille, joita käytetään ahkerasti.Sähköpotkulauta EV-Ultra 2000W 48V Harjaton
1 199 €
(sis. alv)
Varastossa
- Säästät200 €
- Sähköskootteri erityisen vahvalla moottorilla
- Suunnittelu, toiminta ja suorituskyky yhdessä ja samassa voimanpesässä
- Huippunopeus noin 50 km/h kovalla kiihtyvyydellä
Tuotetiedot
2000W EV-Ultra sähköskootteri on tuhti tehopaketti sinulle, joka arvostat designia, kestävyyttä ja suorituskykyä sähköpotkulaudassasi.
Tuotekuvaus
Erittelyt
Tiedostot
Spare parts
Arvostelua
Liittyvät tuotteet
Kännykän pidike
Asennetaan ohjaustankoon. Sopii 4 "- 6" puhelimiin.
Sähköskootterin laukku
Ohjaustankoon kiinnitetty sähköskootterin laukku. Mitat: 29 x 14,5 x 13 cm.
EvoBike jalkapumppu
Reilu jalkapumppu yleissuuttimella, joka selviytyy kaikenlaisista pyöräventtiile...
Minipumppu
Joustava ja kannettava minipumppu. Ihanteellinen pienille pyörille. Sopii ventti...
Abus Scraper 3.0 -kypärä, Velvet Black
Abus Scraper 3.0 -kypärä, Velvet Black Säädettävä koko, M: 54-58 cm, L: 57-62 c...
ABUS U-lukko Granit X-Plus 540
- B-luokan hyväksyntä
Superturvallinen ABUS U-lukko! Lukko on valmistettu nelikanttiteräksestä ja sii...
ABUS City Chain X-Plus 140cm
- 3-luokan hyväksyntä
ABUS City Chain X-Plus on uskomattoman tehokas lukko! Karkea 100 mm kuusikantti...
ABUS Varedo U-lukko
- Försäkringsgodkänt
Abus Varedo on luultavasti maailman eniten myyty U-lukko - ilmiselvistä syistä. ...