Kaikki moottoreista kiinnostuneet tietävät, että italialaiset ajoneuvot ovat kauniita ja että niillä on sielu. Jokainen moottoriharrastaja on varmaan joskus unelmoinut omistavansa italialaisen urheiluauton. Italialaisilta muotoilu luonnistui! Velocifero-sähköpotkulautamerkin upean sarjan on suunnitellut Alessandro Tartarini.
Velocifero Mad 1600W on voimakas sähköpotkulauta harjattomalla moottorilla ja noin 45 km/h maksiminopeudella. Mallissa on sporttinen ja aggressiivinen muotoilu. Upea jalka-alusta on puuta ja racing-kuviointi vie ajatukset moottoriurheilun ja vauhdin maailmaan. Ajettavaa enimmäismatkaa yhdellä latauksella on vaikea arvioida, koska siihen vaikuttaa monta eri tekijää. Optimaalisissa olosuhteissa Velocifero MAD 1600W-mallilla voi ajaa jopa 30 km yhdellä latauksella. Sähköpotkulauta on myös varustettu voimakkaalla levyjarrujärjestelmällä, punaisella jarrusatulalla ja hienolla LED-valaistuksella edessä ja takana. - Italialainen suunnittelu Alessandro Tartarini - Huippunopeus: noin 45+ km/h* - Akkukapasiteetti: 576Wh (48V 12Ah Heavy-Duty Lyijyakkupaketti) - LED-velot edessä ja takana - Ajettava enimmäismatka jopa 30 km** - Levyjarrut - Ketjuveto - Irrotettava satula - Paino: noin 60 kg - Rengaskoko: 145/70-6 - Satulan korkeus maasta: 75-80 cm - Enimmäiskuormitus (kuljettaja mukaan lukien): 140 kg - Mitat koottuna (PxLxK): 133 x 35 x 95 cm - Mitat kokoontaitettuna (PxLxK): 133 x 35 x 57 cm *=Huom. Potkulaudan suurin sallittu nopeus on 25 km / h sekä suurin sallittu teho on 1000W. Tämä malli on nopeampi ja tehokkaampi, joten siksi sitä tulee käyttää ainoastaan aidatuilla alueilla ja yksityisillä teillä. Huomioithan myös, että potkulaudassa ei saa Suomen pyörätieliikenteessä käyttää satulaa. Tämän mallin mukana tuleva satula on irrotettava, joten sitä ei ole pakko asentaa laitteeseen lainkaan. **=Riippuu useasta ulkoisesta tekijästä, kuten ajotavasta, maastosta ja lämpötilasta. HARJALLINEN VS. HARJATON MOOTTORI Sähkömoottoreista puhuttaessa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, onko moottori harjallinen vai harjaton. Harjalliset moottorit ovat vanhempaa tekniikkaa ja niitä löytyy usein edullisemmista tuotteista. Harjattomilla moottoreilla on monia etuja: + Parempi tehokkuus (mm. vähemmän hukkalämpöä) + Suurempi vääntömomentti (250W harjaton on vahvempi kuin 250W harjallinen) + Vähemmän ylläpitoa (ei harjaa, joka vaatisi korvaamista ajan kuluessa) + Hiljaisempi käytössä Harjattoman moottorin huono puoli on tietysti se, että kehittyneemmän rakenteensa vuoksi se on kalliimpi kuin harjallinen moottori. NAPAMOOTTORIT: Joissain sähköautoissa ja -skoottereissa on ns. napamoottorit, mikä tarkoittaa että moottori on integroitu johonkin laitteen pyöristä. Tämä helpottaa käyttäjän arkea, sillä nyt ei tarvitse huolehtia ketjuista tai hihnoista moottorin ja vetävän pyörän välissä. Kaikki Rull.fi:stä löytyvät napamoottorit ovat harjattomia malleja, eli luvassa on korkeaa käyttövarmuutta vähäisellä kunnossapidolla! AKUT Yleensä sähköajoneuvoissa on joko lithium- tai lyijyakku. Lyijyakuilla on normaalisti 12 voltin jännite, ja suuremmilla jännitteillä varustetut tuotteet ovat kytketty sarjaan (esim. 3 kpl 12V 36V jännitteen saavuttamiseksi). Lyijyakut ovat edullisia ja toimivat hyvin, kunhan niitä käsitellään asianmukaisesti. Lyijyakuillinen tuote tulisi ladata jokaisen käytön jälkeen, vaikka akku ei olisikaan täysin tyhjentynyt. Akun täyttä tyhjentymistä tulisi välttää, ja samoin varastointia ilman säännöllistä latausta. Suosittelemme lataaman akut vähintään kerran kuussa, vaikka tuote ei olisikaan käytössä. Litiumakulla on useita etuja verrattuna lyijyakkuihin: + Noin 2-3 kertaa pidempi käyttöikä + Kevyt paino, vain n. 1/3 verrattuna lyijyakkuihin. + Eivät ole yhtä herkkiä kuin lyijyakut. Myöskin lithiumakut suositellaan ladattavan jokaisen käytön jälkeen, jotta ne eivät tyhjenisi täysin. Lithiumakuissa on kuitenkin sisäänrakennettu suoja, jonka takia mahdollinen täyspurku ei vahingoita niitä samalla tavalla kuin lyijyakkuja. Myös varastoituja lithiumakkuja olisi suotavaa ladata noin kerran kuussa. Mitkään akut eivät ikävä kyllä kestä ikuisesti. Yleensä latauskertojen määrä määrittelee akun käyttöiän: Täyteen lataus vastaa yhtä latausjaksoa ja puoliksi purkautuneen akun lataus kuluttaa 0,5 latausjaksoa. Lyijyakkujen käyttöikä on n.200-300 latausjaksoa, lithiumakut taas kestävät yleensä jopa yli 500-700 latausjaksoa. Erityisesti lithiumakku on siis sopiva valinta tuotteille, joita käytetään ahkerasti.Sähköpotkulauta Velocifero Mad 1600W
1 199 €
(sis. alv)
Varastossa
- Säästät300 €
- Tehokas vauhtihirmu
- Italialainen muotoilu
- Urheilullinen ja aggressiivinen
Tuotetiedot
Kaikki moottoreista kiinnostuneet tietävät, että italialaiset ajoneuvot ovat kauniita ja että niillä on sielu. Jokainen moottoriharrastaja on varmaan joskus unelmoinut omistavansa italialaisen urheiluauton. Italialaisilta muotoilu luonnistui! Velocifero-sähköpotkulautamerkin upean sarjan on suunnitellut Alessandro Tartarini.
Tuotekuvaus
Erittelyt
Tiedostot
Spare parts
Arvostelua
Liittyvät tuotteet
Kännykän pidike
Asennetaan ohjaustankoon. Sopii 4 "- 6" puhelimiin.
EvoBike jalkapumppu
Reilu jalkapumppu yleissuuttimella, joka selviytyy kaikenlaisista pyöräventtiile...
Minipumppu
Joustava ja kannettava minipumppu. Ihanteellinen pienille pyörille. Sopii ventti...
Abus Youn-I ACE MIPS, Velvet Black
Abus Youn-I ACE MIPS, Velvet Black Säädettävä koko, M: 52-57 cm, L: 56-61 In-M...
Abus Scraper 3.0 -kypärä, Velvet Black
Abus Scraper 3.0 -kypärä, Velvet Black Säädettävä koko, M: 54-58 cm, L: 57-62 c...
ABUS Bordo Granit XPlus 6500
Taitettava lukko BORDO GRANIT XPlus 6500 on lukko, jolle on ominaista superlatii...
ABUS U-lukko Granit X-Plus 540
- B-luokan hyväksyntä
Superturvallinen ABUS U-lukko! Lukko on valmistettu nelikanttiteräksestä ja sii...
ABUS City Chain X-Plus 140cm
- 3-luokan hyväksyntä
ABUS City Chain X-Plus on uskomattoman tehokas lukko! Karkea 100 mm kuusikantti...
ABUS Varedo U-lukko
Abus Varedo on luultavasti maailman eniten myyty U-lukko - ilmiselvistä syistä. ...